Stránky

pondelok 12. januára 2015

Vitajte


Chcem Vás privítať na mojom blogu a popriať Vám veľa pekných strávených chvíľ na tejto stránke :)


Mala som už veľa blogov, no pri každom sa stalo niečo prečo som to už musela nechať tak. Mala som blog kde som písala len príbehy, potom som mala blog len s recenziami kníh a na posledný čo som mala som pridávala zväčša recenzie, no veľa iných vecí. S týmto to chcem dotiahnuť ďaleko a zostať tu čo najdlhšie. Chcela by som aby táto moja "planéta" bola posledná planéta na ktorej zostanem. 
Chcela by som sem pridávať články v rôznych témach. Budem sem písať recenzie na knihy a tiež Vám fotiť rôzne milé veci z môjho okolia. Niekedy Vám sem dám aj článok z oblasti módy alebo kozmetiky. Nájdete tu vážne všetko a preto sa blog volá "Planéta zo všetkého." 
Priblížim Vám tak trochu aj seba. Som jednoduché čudo zo Slovenska. Na boku blogu máte link na môj Instagram kde pridávam fotky aj z môjho života, no i tie o knihách. Rada čítam knihy a zaujímam sa o módu. Čítam fantasy, rôzne romány a všetky knihy, ktoré majú dobré ohlasy. 

Nebudem Vám už veľa o blogu hovoriť, veď uvidíte sami. 

Prajem Vám pekný deň ♥

4 komentáre:

  1. Vďaka :)
    Prajem Ti veľa šťastia z delenia sa so svojimi radosťami, tým, čo Teba obohacuje... a ... už sa teším na Tvoje príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť